Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотите на 2,4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не е от помпата за високо налягане. Помпа с малък дебит прави парчрта м-у 2500 и 3000 оборота. Колата има ли чип? Защото ако няма, на към 4100 трябва да бие ограничител - почти забива муцуната като ги стигнеш. Според мен е нормално да спира да върви на тия обороти ако няма чип.
    sigpic
    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

    Comment


    • #17
      Отново същтото забива муцуна при 4000 об.Не са трили греши.Можели да е от това.

      Comment


      • #18
        Е добре де,МАР-а смениха ли го?Какви налягания отчита?Записва ли нови грешки?Какви?Някой погледна ли я тая турбина,движи ли се геометрията?
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #19
          Колкото и невъзможно да ти звучи,смени ли горивния филтър?
          Че аз така,ама на около 3500 об.щях да си купувам турбина.
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • #20
            Филтърът сменен.Закарах колата в друг сервиз.Свалиха турбото .Пратиха го в реал турбо.Да видим какво ще стане.
            Last edited by vladd; d.m.y г., 19:54.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от vladd Покажи съобщение
              Филтърът сменен.Закарах колата в друг сервиз.Свалиха турбото .Пратиха го в реал турбо.Да видим какво ще стане.
              А обясниха ли ти защо го правят това упражнение?
              Ако нямат идея,защо го правят,то така могат да разглобят и подменят половината кола,белким се оправи.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                Не е от помпата за високо налягане. Помпа с малък дебит прави парчрта м-у 2500 и 3000 оборота. Колата има ли чип? Защото ако няма, на към 4100 трябва да бие ограничител - почти забива муцуната като ги стигнеш. Според мен е нормално да спира да върви на тия обороти ако няма чип.
                Колега vladd, прочети добре, особено последните две изречения и не бързай да правиш прибързани ремонти при менте майстори,щото ще си купиш алфата още веднаж.
                ...
                155 1,6 TS 16V `96
                166 2,4 JTD `99
                147 1,9 JTDm 8V `07

                Comment


                • #23
                  Геометрията била блокирала и някакъв клапан.Като я монтират ще видия дали ще се оправи.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от vladd Покажи съобщение
                    Геометрията била блокирала и някакъв клапан.Като я монтират ще видия дали ще се оправи.
                    Разгеле,най-накрая някой се е сетил,че тая турбина е с променлива геометрия.Дано само да не осерат пейзажа.Искрено ти пожелавам,този път да си случил на майстори.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Турбото го пратиха в Реал турбо София.От там са казали каквo са правили.
                      Last edited by vladd; d.m.y г., 10:34.

                      Comment


                      • #26
                        Ми аз от началото на темата поменавам "пустата" променлива геометрия,но по-добре късно отколкото никага
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Днес я взех и се изкефих.Сръчках я 5-6 пъти доклкото можеше и не забива муцуна.Благодаря на всички колеги за съветите.Сега вече ще търся два долни носача отпред.

                          Comment


                          • #28
                            Обърни се към колегата "Ферарист" - аз така направих и останах мнооого доволен, а и бюджета
                            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от vladd Покажи съобщение
                              Днес я взех и се изкефих.Сръчках я 5-6 пъти доклкото можеше и не забива муцуна.Благодаря на всички колеги за съветите.Сега вече ще търся два долни носача отпред.
                              Можело значиСтягай колицата полека и от тук нататък да влиза в сервиз само за обичайно обслужване.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                                .....
                                Ако наистина ти е дефектен МАП-а, като запалиш колата тази грешка веднага ще се появи пак. Ако не е дефектен е добре да се ориентираш към преглед и почистване на геометрията на турбината и регулиране....
                                E понякога е добре като питаш нещо и да четеш какво ти отговарят... май.
                                Явно най-после си попаднал в читав сервиз и са оправили проблема.
                                Отук нататък само за обслужване да влиза в сервиз ти пожелавам.
                                Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                                Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                                Comment

                                Working...
                                X